Opis
Dolnośląska Izba Gospodarcza zaprasza do udziału w webinarze pt:” Wstęp do zarządzania należnościami i ryzykiem sprzedaży b2b. Spotkanie warsztatowe”, który odbędzie się 13 maja 2021 r. w godz.: 10:00 – 12:00.
Spotkanie online skierowane jest do: właścicieli firm, członków zarządu lub głównych księgowych z firm handlowych, produkcyjnych i usługowych sprzedających do innych firm (b2b).
Szkolenie nie jest przeznaczone dla brokerów ubezpieczeniowych, agentów ubezpieczeniowych, kancelarii prawnych, doradców podatkowych, biur księgowych i innych firm świadczących usługi finansowe.
Podczas warsztatów pokażemy:
- Jak zarządzać ryzykiem – zagadnienia ogólne.
- Jak zarządzać należnościami i ryzykiem sprzedaży w Polsce.
- Etapy skutecznego zarządzania należnościami.
- Dlaczego tracimy pieniądze w transakcjach handlowych.
- Niepokojące sygnały ze strony kontrahenta.
- Przykłady najgroźniejszych oszustw w transakcjach handlowych.
- Odpowiemy na pytania uczestników.
Spotkanie poprowadzi Pan Piotr Telidecki – specjalista z ponad 15-letnim praktycznym doświadczeniem biznesowym w zakresie:
– zarządzania ryzykiem sprzedaży w transakcjach krajowych i transgranicznych,
– wdrażania systemów/procedur zarządzania bezpieczeństwem sprzedaży,
– przeciwdziałania przestępczości gospodarczej w firmach (kontrola wewnętrzna),
– tworzenia efektywnych systemów sprzedaży, w przedsiębiorstwach handlowych i produkcyjnych.
Pracował na stanowiskach związanych oceną ryzyka w przedsiębiorstwach i instytucjach finansowych.
Serdecznie zapraszamy
Szczegóły
Szkolenie NIE jest przeznaczone dla brokerów ubezpieczeniowych, agentów ubezpieczeniowych, kancelarii prawnych, doradców podatkowych, biur księgowych i innych firm świadczących usługi finansowe.
Rejestracja
https://app.evenea.pl/event/digzarzadzaryzykiem/