Opis
O webinarze:
Pandemia pokazała, że cyfryzacja procesów jest koniecznością, aby nadal z sukcesem prowadzić działalność. Klienci stali się jeszcze bardziej wymagający, a rynek usług – konkurencyjny. Podczas webinaru opowiemy o najważniejszych technikach i narzędziach, które pozwolą projektować przyjazne, użyteczne oraz opłacalne produkty i usługi cyfrowe. Posłużymy się przykładami aplikacji i systemów wspierających obsługę klienta oraz sprzedaży, w rożnych branżach.
Agenda:
- Na czym polega metodologia User Centered Design i dlaczego jest tak ważna w procesie projektowania produktów i usług cyfrowych?
- Jakie techniki i narzędzia projektowe warto wykorzystać?
- W jaki sposób sprawdzać i poprawiać użyteczność naszych rozwiązań cyfrowych, tak aby były bardziej przyjazne dla użytkowników?
Prelegenci:
Katarzyna Janota, UX Designer, Edisonda (część Grupy Grant Thornton)