bgimg2
Zaproszenie na szkolenie: „Jak pokonać konkurencję i skutecznie wykorzystać nowoczesne kanały w promocji firmy”.

Dolnośląska Izba Gospodarcza oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) mają przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt.

„Jak pokonać konkurencję i skutecznie wykorzystać nowoczesne kanały w promocji firmy”.

Szkolenie odbędzie się 29 października 2019 r., w godzinach 9.00 – 15.30, w sali konferencyjnej Dolnośląskiej Izby Gospodarczej, przy ul. Świdnickiej 39 we Wrocławiu.

Celem szkolenia jest:
– poznanie metod skutecznego konkurowania na wysoko konkurencyjnym rynku,
– wskazanie optymalnych metod konkurowania od rodzaju biznesu i rynku na jakim działa.
– poznanie optymalnych metod komunikacji marketingowej i sprzedażowej w nowoczesnych kanałach komunikacji dla rynków B2C i B2B.

Szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli i zarządzających małych i średnich firm, którzy chcą szukają metod i pomysłów na pokonanie konkurencji i skuteczne wykorzystanie nowoczesnych kanałów i mediów do promocji i sprzedaży.

Szkolenie łączy wykład z warsztatem. Uczestnicy poznają nowe treści podczas prezentacji, analizy case-ów, dyskusji, zaś nabywają umiejętności podczas ćwiczeń. Metody pracy są dopasowywane do potrzeb i preferencji uczestników. Treści szkoleniowe odnoszą się do biznesów, reprezentowanych przez uczestników.

Szkolenie poprowadzi pani Katarzyna Łukaszuk. Trener i konsultant z kilkunastoletnim doświadczeniem. Jest praktykiem biznesu. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu
i wprowadzaniu na rynek nowych biznesów, produktów i usług. Ma dużą praktykę w działaniach marketingowych i sprzedażowych w internecie. Pracuje dla start-up-ów, korporacji i MŚP. Specjalizuje się w sprzedaży, marketingu. Prowadzi firmę konsultingową oraz bloga o zarządzaniu sprzedażą.

Szczegółowy harmonogram szkolenia przekazujemy poniżej.
Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe, a po szkoleniu możliwość pobrania zaświadczenia o uczestnictwie w formie pliku pdf.

Szkolenie odbędzie się 29 października 2019 r., w godzinach 9.00 – 16.00, w sali konferencyjnej Dolnośląskiej Izby Gospodarczej, przy ul. Świdnickiej 39 we Wrocławiu.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

W celu zapisania się na szkolenie, zapraszamy do rejestracji na stronie internetowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości (www.pfp.com.pl). Rejestracja na szkolenie jest możliwa tylko
za pośrednictwem formularza.

https://www.pfp.com.pl/szkolenia-i-doradztwo/aktualne-szkolenia
( proszę odnaleźć nazwę szkolenia i dokonać indywidualnej rejestracji na stronie)

W razie pytań, prosimy o kontakt z panią Patrycją Pińkowską, tel.: (91) 312-92-22, e-mail: p.pinkowska@pfp.com.pl.

Zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu jest jednoznaczne z potwierdzeniem przez Uczestnika zapoznania się z ogólnymi warunkami organizacyjnymi szkoleń PFP https://www.pfp.com.pl/szkolenia-i-doradztwo/ogolne-warunki-organizacyjne-szkolen-pfp i wyrażeniem zgody na ich zastosowanie.

Program szkolenia

„Jak pokonać konkurencję i skutecznie wykorzystać nowoczesne
kanały w promocji firmy”

9.00 – 9.15 Powitanie i wprowadzenie do szkolenia.

9.15 – 10.30
Metody skutecznego konkurowania na nowoczesnym rynku
1. Konkurowanie w oparciu o wartość dla klienta.
– Metody i wymogi.
– Szanse i ryzyka.
– Odniesienie do biznesu uczestników.

10.30 – 10.45 Przerwa

10.45 – 12 15
Metody skutecznego konkurowania na nowoczesnym rynku
2. Konkurowanie w oparciu o technologie internetowe i integracje.
– Metody i wymogi.
– Szanse i ryzyka.
– Odniesienie do biznesu uczestników.

12.15 – 12.30 Przerwa

12.30 – 14.15
Efektywne wykorzystanie nowoczesnych kanałów marketingowych dla biznesów B2C
– Znajdowanie i docieranie do klientów
– Budowanie zainteresowania i przekonywanie do oferty
– Zawieranie transakcji
– Obsługa klientów i budowanie lojalności

14.15 – 14 45 Przerwa

14 45 – 16 00
Efektywne wykorzystanie nowoczesnych kanałów marketingowych dla biznesów B2B
– Znajdowanie i docieranie do klientów
– Budowanie zainteresowania i przekonywanie do oferty
– Zawieranie transakcji
– Obsługa klientów i budowanie lojalności
16.00 Zakończenie szkolenia