businessman-holding-a-globe-made-of-people--social-media-networ
SZKOLENIE: Profesjonalna obsługa klienta

Dolnośląska Izba Gospodarcza i Polska Fundacja Przedsiębiorczości – jako instytucje wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zapraszają  na szkolenie.

9 CZERWCA 2016

9.00-16.00

SALA KONFERENCYJNA DIG, ul. Świdnicka 39

Celem szkolenia jest przedstawienie standardów oraz przećwiczenie umiejętności profesjonalnej obsługi klienta.

Szkolenie kierowane jest do osób zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta, sprzedażą oraz dla wszystkich chcących wzbogacić swój warsztat sprzedawcy.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają cechy i zachowania, które pomagają w kontaktach z innymi ludźmi oraz te, które efektywny kontakt skutecznie uniemożliwiają. Dowiedzą się, jak wykorzystać swoje atuty do zbudowania pozytywnych relacji w kontakcie z klientem również w trakcie rozmowy telefonicznej. Poznają także podstawowe elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Szkolenie ma formę treningu umiejętności – uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, dokonują analizy rzeczywistych przypadków. Każde ćwiczenie jest omawiane, dzięki czemu uczestnicy otrzymują informację zwrotną.

Szczegółowa agenda znajduje się w linku rejestracyjnym.

Prowadzący: Janusz Szewczyk – certyfikowany trener biznesu, doświadczony praktyk w dziedzinie sprzedaży, obsługi klienta i rekrutacji.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Rejestracja na wydarzenie tylko poprzez link:  http://profesjonalnaobsluga.evenea.pl