pexels-photo-medium
SZKOLENIE: Jak zdobyć i utrzymać klienta przez telefon

Dolnośląska Izba Gospodarcza i Polska Fundacja Przedsiębiorczości – jako instytucje wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zapraszają  na  szkolenie.

8 CZERWCA 2016

9.00-16.00

SALA KONFERENCYJNA DIG, ul. ŚWIDNICKA 39

Celem szkolenia jest zdobycie praktycznej wiedzy na temat istoty zachowań interpersonalnych w kontakcie z klientem. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać swoje atuty do zbudowania pozytywnych relacji w kontakcie z klientem w trakcie rozmowy telefonicznej. W przyjaznej atmosferze wykonają ćwiczenia praktyczne bazujące na ich rzeczywistych doświadczeniach. Poszczególne moduły szkolenia mogą zostać przedstawione bardziej lub mniej szczegółowo w zależności od potrzeb uczestników.

Szkolenie adresowane jest do pracowników sprzedaży, zwłaszcza do odczuwających trudności w kontakcie z klientem przez telefon.

Prowadzący: Janusz Szewczyk – certyfikowany trener biznesu, doświadczony praktyk w dziedzinie sprzedaży, obsługi klienta i rekrutacji.

Szczegółowa agenda znajduje się w linku rejestracyjnym

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Rejestracja na wydarzenie tylko poprzez link:  http://klientprzeztelefon.evenea.pl