pexels-photo-medium
SZKOLENIE: Jak zdobyć (i utrzymać) klienta przez telefon

Dolnośląska Izba Gospodarcza i Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) – jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), ma przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt. „Jak zdobyć (i utrzymać) klienta przez telefon”.

Celem szkolenia jest zdobycie praktycznej wiedzy na temat istoty zachowań interpersonalnych w kontakcie z klientem. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać swoje atuty do zbudowania pozytywnych relacji w kontakcie z klientem w trakcie rozmowy telefonicznej. W przyjaznej atmosferze wykonają ćwiczenia praktyczne bazujące na ich rzeczywistych doświadczeniach. Poszczególne moduły szkolenia mogą zostać przedstawione bardziej lub mniej szczegółowo w zależności od potrzeb uczestników.

Szkolenie adresowane jest do pracowników sprzedaży, zwłaszcza do odczuwających trudności w kontakcie z klientem przez telefon.

Szkolenie poprowadzi pan Janusz Szewczyk – certyfikowany trener biznesu, praktyk w dziedzinie sprzedaży przez telefon i obsługi klienta.

 Szkolenie odbędzie się we Wrocławiu dnia 19 października 2016 r., w godzinach 9.00 – 15.30, miejsce szkolenia: sala konferencyjna Dolnośląskiej Izby Gospodarczej, przy ul. Świdnickiej 39.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Program szkolenia i rejestracja tylko poprzez link (rejestracja od 5.10 od godziny 12:00): https://obslklienta.evenea.pl